Tuesday 13 October 2015

I want you more than you know!



Mahukan kamu..
sangat-sangat!


Tapi juga tidak!
keliru?

ya sungguh!

aku mahukan kamu
terlalu..


Tetapi juga tidak!

tidak..tidak..tidak..

tidak mungkin..

tidak bisa..

tidak boleh

tidak akan..

arghhhh!

apa sebenarnya?!

entah...


Sudah.. sudah.. keluar kamu dari kepala ku!

bodoh.. gila! pergi..

jangan ganggu hidup ku!

*tepuk dahi berkali-kali

Bangun.. bangun!

jangan mimpi lagi!


Tapi benar.. aku mahu kamu

siang malam aku ingat kamu..

Tapi betul..

aku mabuk tentang kamu..

mengarut betul!

*gigit bibir.. ada air mata bergenang

Aku janji aku akan sembuh..

penyakit ni sukar nak sembuh..

demam ni dah makin menjadi-jadi.. tahu!


arghhhh... jangan mengarut lagi.

cepat balik ke bumi. jangan asyik duk atas awangan sana..

Tapi betul...

aku mahukan dia!!

soalnya... dia mahukan aku?

*angguk

Tipu.........

-he said.. I want you more than you know

Tipu......

Tapi aku rela kena tipu kamu...

*nangis

bodoh..dunggu..!!




2 comments: