Wednesday 1 January 2014

Cinta Palsu

Bila cinta saya pada awak kekal buat saya terluka seperti selalu, apa haruskah saya simpankan lagi rasa itu?
Perlukah saya simpan lagi sesuatu yang buat saya terluka sebegini?
Perlukah saya lukakan diri saya semata-mata untuk tak mahu awak terluka?
Awak sedang gembira melihat tangisan saya.
Tangisan yang saya dapat dengan lihat awak bersama dia. 
Dia yang saya gelar sahabat baik.


Bila cinta itu tak lagi bersama saya, tolong jangan kata saya ini kejam.
Bila saya sedaya upaya jujur dan yang saya dapat dari awak, hanyalah penipuan.
Penipuan dari cinta palsu awak itu.
Jadi, jangan harap yang saya akan maafkan awak.
Tidak. 
Walaupun saya telah mati. 


2 comments:

  1. :)

    Hakikatnya
    Wanita lelaki
    akan selalu mangikat diri melalui arus dewasa cinta

    moga kita selalu dkelilingi cinta Nya

    ReplyDelete